Często zadawane pytania i odpowiedzi na nie

Klientów. Wirtualny Handlowiec znajdzie nowych klientów na Twoje produkty lub usługi, zoptymalizuje koszty ponoszone na pozyskanie klienta i znacząco zwiększy sprzedaż w firmie. Sprawdzi czego klienci na rynku szukają, co decyduje lub nie o wyborze danej firmy do współpracy, sprawdzi też w jaki sposób klienci szukają informacji o produktach i usługach i na czym im najbardziej zależy. Pozwoli Ci to na dopasowanie oferty do potrzeb Twoich klientów, a często nawet na jej modyfikację. A to dopiero początek 🙂

Z prostej potrzeby naszych klientów, którzy chcą czerpać korzyści płynące z internetu, ale nie chcą zagłębiać się w mechanizmy, które nim rządzą. Wolą poświęcić czas na rozwijanie firmy lub swoje pasje niż analizować wszystkie najnowsze trendy w marketingu i sprzedaży w internecie.

  • Nie potrzebuje najnowszego IPhona i samochodu
  • Nie bierze urlopu
  • Możesz go zatrudnić i zwolnić kiedy masz tylko na to ochotę
  • Możesz go wykorzystać jak tylko chcesz i nie grozi Ci kontrola z Państwowej Inspekcji Pracy
  • Pracuje po godzinach, kiedy Ty odpoczywasz
  • Jest już w pracy, kiedy Ty przychodzisz do pracy
  • Zostaje w pracy, kiedy Ty wychodzisz 
  • Pracuje, kiedy Ciebie zatrzymują ważne sprawy
Tak. Wirtualny Handlowiec pracuje w oparciu o twarde dane zbierane z rynku, dzięki specjalnym algorytmom i wykorzystaniu najnowszych technologii podąża za klientem i dopasowuje reklamy do jego potrzeb. Dzięki analizie zebranych danych i naszym autorskim rozwiązaniom znacząco podnosi konwersję z prowadzonych działań reklamowych. Średni CTR po wdrożeniu Wirtualnego Handlowca to 12,26.

Tyle ile potrzebujesz. To Ty decydujesz jaki budżet przeznaczysz na pozyskanie klientów, masz pełną dowolność. Raporty z działań Wirtualnego Handlowca i wsparcie naszych specjalistów pozwoli Ci dopasowywać budżet do celów sprzedażowych, które chcesz osiągnąć, bo szybko zorientujesz się, że określony budżet przynosi określone korzyści.

Zawsze. Zrezygnować można po każdym zakończonym okresie rozliczeniowym lub w innym terminie po uzgodnieniach z nami.

My. Przygotowanie materiałów promocyjnych wykorzystywanych w kampanii jest po naszej stronie. To my opracowujemy wygląd reklam, który oczywiście jest spójny z identyfikacją wizualną Twojej firmy. Przy opracowaniu reklam bazujemy na naszym wieloletnim doświadczeniu i setkach przeprowadzonych testów, wiemy co powinna zawierać reklama aby jak najlepiej konwertowała i przekładała się na kontakt z Twoją firmą.
Nie ma umowy, usługa jest maksymalnie prosta. Korzystasz płacisz, nie korzystasz nie płacisz. Po co komplikować.
Oczywiście, przecież to Ty najlepiej znasz swoich klientów i ich potrzeby, jednak lepiej będzie jeśli do nas zadzwonisz i powiesz co chcesz zmienić a my to zrobimy od ręki.

W tym wypadku polecamy zawieszenie usługi i zachowanie minimalnego budżetu reklamowego w wysokości 1-2 zł dziennie. To pozwoli na szybkie wznowienie działań po Twoim powrocie z urlopu, bez konieczności budowania wszystkiego od nowa.

Nie możemy zagwarantować, że ktoś nie wpadnie na pomysł aby zadzwonić do Ciebie w środku nocy. Jednak możemy tak zbudować kampanie aby prawie wszyscy klienci dzwonili w godzniach w których pracujesz.
Powiedz nam o tym. Ustawimy reklamy w ten sposób aby pokazywały się tylko klientom w wybranej przez Ciebie lokalizacji. Robiliśmy to wielokrotnie, np.: dla punktów serwisowych.
Przewiń do góry